tiistai 3. marraskuuta 2015

Tuukko armahaksi mulle?

Työkaverille kihlakortti.

Leimakuva on House Mousen söpöläinen. Taustalla on saman paperin kaksi eri puolta, paperin valmistajasta ei hajuakaan. =) Tekstileike embossattu hopealla ja koristeena tarratimantteja.

Runoksi löytyi tällainen:

Minä olen kultana sinulle.
Tule sinä armaaksi minulle.
Tassutellen, hassutellen
käydään onnen kyliin,
rakkauden syliin.
Poimitaanpa meille noita,
onnen pikku pipanoita,
minä olen kultana sinulle,
tule sinä armaaksi minulle.

-Elina Karjalainen-

4 kommenttia:

  1. Jopa,jopas ... valtavan ihana kortti! <3
    Varmasti tulee kihlapari pitämään kortista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sirpa! =) Tätä kuvaa oli kiva värittää.

      Poista
  2. Hyvä kun saa vielä täällä töllätä tätä tarkemmin! Ihana! Kertakaikkiaan...Tuo kuva on niin syötävän söötti.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi, tuu toistekki!