sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

Timppa tuli häsyyhin leimaamises


Olen jo pitkään miettinyt, että olisi hyvä hankkia apulaite leimaamiseen, sellainen, joka auttaa kohdistamaan leimasimet oikein ja tekstit suoraan.

Satuin näkemään sitten Tim Holzin laitteesta tehdyn videon, ja rohkaisin mieleni. Niin laite kotiutui meille tällä viikolla Käsitellen-kaupasta, ja voi että on ihana!

Ostin samalla Penny Blackin leimasimen Flower Field, koska halusin päästä kokeilemaan eri väreillä leimaamista samaan kuvaan. Ja tosiaan, kun laitteen avulla kohdistaa leimasimen paikoilleen, pystyy kuvan leimaamaan väri kerrallaan. Melkein kuin taikuutta. =)

Käytin Mementon musteita, koska akvarellitusseja mulla ei ole, enkä niitä hanki, tavaraa on kaappi pullollaan muutenkin. Hyvin toimi nämäkin. Suihkutin vähän vettä jokaisen leimatun värin päälle, ja lopuksi lisäilin varjostuksia puisilla akvarellikynilläni.

Olen ihan innoissani! Hienoa oppia uutta!

Penny Black Saturday Challenge:  'Anything Goes' or 'Fresh Spring Colours'

4 kommenttia:

  1. Todella kauniit kortit:-)) Minullakin on tuo laite, kun ostin niin kokeilin, tuolla se seisoo tyhjän panttina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, toivottavasti mulla tulee tälle käyttöä. Oli sen verran hintava värkki. Mulla on kyllä aika paljon leimasimia, joiden suoraan saaminen on ollut tuskaista, toivon tästä siihen apua.

      Poista
    2. Täytyypä minunkin ottaa käyttöön, muistan sen ainakin kun pyörii koko ajan jossain pöydällä!

      Poista
  2. WOW I love this stamp and your wonderful cards.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi, tuu toistekki!