lauantai 1. huhtikuuta 2017

Vastamulukoonen


En tykkää mustasta väristä. Se on kova, imee itseensä kaiken valon, ja askarrellessa sotkee helposti kaiken harmaaseen mönjään.  Musta on mulle mielikuvituksen vastakohta, staattinen ja lannistava. 

Niin että päätinpä siis tehdä mustavalkoisen kortin. =) Tai vastamulkoisen, kuten sankarini Tatu ja Patu asian muotoilevat.

Embossasin noita valkoisia kiemuroita mustalle kartongille, eikä se  mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Sen verran hyvin kuitenkin, etten raaskinut poiskaan heittää. Kaivelin siis varastoista valkoiset kukat ja lisäsin kiemuroihin valkoisia tarrahelmiä.

Näin. Olen tästä salaa tyytyväinen, koska en luovuttanut, vaikka teki mieli. Jospa kävisi joskus vaikkapa surunvalittelukortiksi. Saas nähärä.

4 kommenttia:

  1. Todella tyylikäs kortti! Minä kyllä tykkään tästä väriyhdistelmästä :)

    VastaaPoista
  2. Minä tykkään!
    Täällä yksi mustasta pitävä!
    Todella tyylikäs ja kyllä käy myös synttärikortista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sirpa! Mulla on tällainen väriallergia mustan suhteen, mutta jospa se siitä hellittää sitkeällä siedätyshoidolla.

      Poista

Kiitos viestistäsi, tuu toistekki!