keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Minoon traktorimiäs

Koukussa Kortteihin-sivustolla on alkanut uusi haaste, jossa joka kuukaudelle on oma leimasinvalmistaja ja lisäksi värityshaaste. Tällä kertaa valmistajana on Bildmålarna ja väreinä keltainen, oranssi ja punainen.

Mulla on tasan kaksi Bildmålarnin leimakuva-aihetta, toinen jouluinen oma ja tämä pieni traktorimies, joita sain pari kappaletta Marilta (suurkiitos!). Valinta oli siis aikas helppo. Traktorinpyöriin hain väritysohjetta Korttikammari-blogista. Ei onnistunut lähellekään niin kuin hänellä, mutta mestaria on opettavaista matkia. =)

Taustapaperit ovat jämiä DCWV:n lehtiöstä,  neliöt kooltaan 4x4 cm. Sipaisin niiden reunoihin tummanruskeaa Mementoa ryhtiä antamaan. Leimasintekstin olen saanut Satulta, jolla on muuten hieno uusi blogi, käypä kurkkaamassa! Puukoristeet olen puolestaan saanut tyttäreltäni. Tästä tuli siis oikein lahjaksi saatujen värkkien kortti.

2 kommenttia:

  1. Tähänkin on jäänyt kommentoimatta. Taisin sen verran mykistyä alunperin (hyvällä tavalla) nimeni ja blogini linkittämisestä. Ihana kortti. Nämä paloista tehdyt on kivoja. Itse jaksan turhan harvoin tehdä, niissä kun on niin kova mittaaminen ja sovittaminen ja silti ne yleensä menee huonosti. Tämä traktori on kyllä Bildmålarnan parhaimmistoa. Väkisinkin tulee siskon poika 2v mieleen. Hänellä on traktorivaihe menossa, joka paikasta bongaillaan traktoreita.

    VastaaPoista
  2. Satu, sun pitää tehdä niin kuin minä, en mittaile näissä neliöpapereissa muuta kuin palojen koot, paikalleen saavat mennä silmämääräisesti. Riittää ainakin mulle.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi, tuu toistekki!